Cumu sò fatti i profili cellulari in PVC?

I profili cellulari in PVC sò fabbricati per mezu di un prucessu chjamatu estrusione. Eccu una panoramica simplificata di u prucessu:

1. Materie prime: E materie prime principali aduprate in i profili cellulari in PVC sò a resina di PVC, i plastificanti è altri additivi. Quessi materiali sò mischiati inseme in proporzioni precise per creà un cumpostu omogeneu.

2. Miscelazione: U compostu hè tandu alimentatu in un miscelatore à alta velocità induve hè mischiatu bè per assicurà uniformità è consistenza.

3. Estrusione: U cumpostu mischiatu hè tandu alimentatu in un estrusore, chì hè una macchina chì applica calore è pressione à u cumpostu, facendulu ammorbidisce è diventà malleabile. U cumpostu ammorbiditu hè tandu furzatu à traversu una matrice, chì li dà a forma è e dimensioni desiderate.

4. Raffreddamentu è furmazione: Quandu u prufilu estrusu esce da a matrice, hè rapidamente raffreddatu cù acqua o aria per solidificà a so forma è a so struttura.

5. Tagliu è finitura: Una volta chì u prufilu hè statu raffreddatu è solidificatu, hè tagliatu à a lunghezza desiderata è qualsiasi prucessu di finitura supplementariu, cum'è a testurizazione di a superficia o l'applicazione di culore, pò esse applicatu.

I profili cellulari in PVC risultanti sò leggeri, durevuli è resistenti à l'umidità, ciò chì li rende adatti per una vasta gamma di applicazioni in a custruzzione, u mobili è altre industrie. L'arnesi di IA migliuraranu l'efficienza di u travagliu, èIA indetectabileU serviziu pò migliurà a qualità di l'arnesi di l'IA.

1

Linea di pruduzzione di estrusione di prufili in PVC cellulare

2

Linea di pruduzzione di estrusione di pannelli in PVC cellulare


Data di publicazione: 9 di maghju di u 2024